مقدمه ای بر UM1- -یادگیری متد object- oriented برنامه نویسی شی گرا و visual modeling (مدلسازی بصری) -مقاله ترجمه متن انگلیسی
مقدمه ای بر UM1
- یادگیری متد object- oriented برنامه نویسی شی گرا و visual modeling (مدلسازی بصری)
- بررسی انواع نمادهای گرافیکی
- نگاهی به انواع نمودارهای (UML Diagrams) UML
- توسعه نرم افزار با استفاده رز مدلسازی بصری (visual modeling)
مقدمه ای بر متد object- oriented (شی گرایی)
در متد شی گرایی (0.0) برنامه به قطعات بسیار کوچک یا آبجکت هایی تقسیم میشود که تا اندازه ای مستقل از یکدیگرند مانند ساختمانی از بلوک ها.
در اولین گام تعدادی آبجکت های اساسی (انوع مختلف بلوک ها) را بسازید یا به دست آزمایشی آورید. اولین باری که شما این بلوک های ساختمانی را دارید, میتوانید آنها را کنار هم گذاشته تا قصرتان را بسازید. به محض اینکه تعدادی آبجکت های اساسی در دنیای کامپیوتر ساختید یا به دست آورید میتوانید به سادگی آنها را کنار هم بگذارید تا برنامه های جدید را ایجاد نمایید. یکی از امتیازات اساسی متد شی گرایی این است که میتوانید یک بار component (اجزا) را ساخته و بارها و بارها از آنها استفاده کنید. درست مانند زمانی که میتوانید یک بلاک ساختمانی را در یک قصر, یک خانه یا یک سفید فضایی دوباره استفاده کنید, میتوانید از یک قطعه طرح یا کد شی گرایی در یک سیستم حسابداری, یک سیستم بازرگانی یا یک سیستم پردازش سفارش استفاده مجدد نمایید.
این ممجموعه مقالات ,به صورت فایل word,جمع آوری شده است